میگویـــم "دوستت دارم"...!!!
میگویـــم "دوستت دارم"...!!!
"نگو" ڪہ "تڪراریست"...!!!
شایــد "روزے" برســد
ڪه "نباشم" تـا
"تڪرارش" ڪنم...!!!
"نگو" ڪہ "تڪراریست"...!!!
شایــد "روزے" برســد
ڪه "نباشم" تـا
"تڪرارش" ڪنم...!!!
- ۴۳۴
- ۰۶ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط