کیا امروز مثل من روزه هستن .....سر افطار دعامی کنم که ز

کیا امروز مثل من روزه هستن .....سر افطار دعامی کنم که زندگی سر شار از مهرو محبت داشته باشین ....التماس دعا ....
دیدگاه ها (۱)

ندارممممممم

کس اشنایی نیست که بحرفیم ... :-( :-(

مهرو

مهرو

میخای ۵ روزه دیونش کنی برگرده تموم خاطرات خوبی که باهات داشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط