هه...

هه...
دیدگاه ها (۱)

دیگه نمیخوام ببخشم ؟؟ تا بدونن اگه بخشیدم وظیفه نبوده ...

یه چند وقتیه خودمم گم کردم ... هه ... دنیاس دیگه !!

رفیق تنهایی من هندزفریامن ...

یه کاری میکنم که منتظر فرصت باشی و فرصتی ندم ...

اصکی ز ایشون : https://wisgoon.com/min_yongi33

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط