#تنهایی💔

دیدگاه ها (۱)

آغوشتهمانند ِ "جنگِ ویتنام" است!هرکه رفتیا برنگشتیا اگر برگش...

مانده‌ام چگونه #تو را فراموش‌کنماگر #تو را فراموش کنمباید ...

#تنهایی💔 #شخصی

آدمی‌زادطومار طولانی انتظار است. . . #سهراب_سپهری

ماتم تنهایی #تنهایی #تورک_اوغلی

تنهایی ام عالمی داره. سه تا صلوات

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط