اگر انسانی هستی که
اگر انسانی هستی که
نمیتوانی به داد کسی برسی
حداقل " آدم " باش و
داد کسی را در نیاور!
نمیتوانی به داد کسی برسی
حداقل " آدم " باش و
داد کسی را در نیاور!
- ۲.۳k
- ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط