اگر عشق نبود..
اگر عشق نبود..
به کدامین بهانه میگرستیم؟!
کدام لحظه های نایاب را اندیشه میکردیم؟!
و چگونه عبور روزهای سخت را تاب می آوردیم ؟!
اری ! بی گمان پیش از اینها مرده بودیم....
به کدامین بهانه میگرستیم؟!
کدام لحظه های نایاب را اندیشه میکردیم؟!
و چگونه عبور روزهای سخت را تاب می آوردیم ؟!
اری ! بی گمان پیش از اینها مرده بودیم....
- ۳۱۵
- ۰۱ آذر ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط