مینجی| میخوام کاورمو بزارم از مگنتیک ایلیت ولی صدام شبیه

مینجی| میخوام کاورمو بزارم از مگنتیک ایلیت ولی صدام شبیه پیک می ها شده🎀
دیدگاه ها (۰)

minji|coverبچه ها من اون پارتو کاور کردم ولیخب🎀

یکم ادیتشو ریدم ولی مهم نیست🎀@yoonxseo @sooxjin

فردا دبیو میکنیم عرر

🎀

میخوام پیک نوشته دار بزارم خودم درست میکنم 🎀 موافقید؟؟ ✨

هعییی_🥀. . . . . . . دلم می خواد یه اهنگ رو کاور کنم و بزار...

می خوام پیک بزارم از بومگیو بزارم یا از یونجون؟نظرتونو بگین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط