من- تو = هیچ ،،تبصره هم نداره

من- تو = هیچ ،،تبصره هم نداره
دیدگاه ها (۲)

انریکه

متن عاشقانه زیبا..

غم هم اگر ترکم کند،،تنهای تنها می شوم...

کار خلاقانه به این میگن

باشه تو یه entp ولی امکان نداره اونقدر دلقک باشی-من تو مایکت...

سامان آراسته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط