دیروز رفتم ماهی فروشی ماهی بگیرم یه دختره اومد گفت آقا یه
دیروز رفتم ماهی فروشی ماهی بگیرم یه دختره اومد گفت آقا یه کیلو ماهی بدین!
فروشنده گفت چه ماهی؟؟
دختره گفت ممنون لطف دارین!!!
.همونجا به اذن خداوند ماهی زنده شد😐
و روح فروشنده به اعماق اقیانوس آرام پیوست!!😂
فروشنده گفت چه ماهی؟؟
دختره گفت ممنون لطف دارین!!!
.همونجا به اذن خداوند ماهی زنده شد😐
و روح فروشنده به اعماق اقیانوس آرام پیوست!!😂
- ۶۶۵
- ۲۹ فروردین ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط