تو نباید منو به خاطر صحبت با گوشی جریمه کنی چون زنم پشت ت
تو نباید منو به خاطر صحبت با گوشی جریمه کنی چون زنم پشت تلفن بود و من اصلا حرف نمیزدم
فقط گوش میکردم .
فقط گوش میکردم .
- ۳.۲k
- ۲۷ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط