بيا و عاشقم باش،ميشود؟ ميشود دليل خنده هايت باشم؟ ميشود س

بيا و عاشقم باش،ميشود؟ ميشود دليل خنده هايت باشم؟ ميشود سراسيمه به سراغم بيايي بعد بگويي،ببخشيد خانوم!ميشود برايتان مرد؟ و من بگويم:ببخشيد آقا نميشود! نااميدي را در چشمانت ببينم،دستم را به پشتم قفل كنم،سرم را كج،نگاهت كنم،بگويم:آخر شما بايد زندگي من باشيد! ميشود شيطنت هايم را بفهمي؟ميشود باشي و بيخيال نبودن ها باشم؟ميشود نفسم باشيد؟!
دیدگاه ها (۳)

.

ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪﯼ ﻣﻤﻨﻮﻉ !!!...ﻛﺎﺋﻨﺎﺕ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ...ﻣﺠﺎﺯﺍﺕ ﻧﻤﻴﻜﻨﺪﺑﺮﻛﺖ ﻫﻢ ﻧ...

.

.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط