خبر خوب دارم براتون تونیتم اجی مونا رو متقاعد کنم ویسگون

خبر خوب دارم براتون تونیتم اجی مونا رو متقاعد کنم ویسگون بمونه😎😎😄
دیدگاه ها (۲)

کراش نصف دنیا در بچگی:

یکی به من بگه این چیه؟😐

اینو از رو یه ادیت اسکرین گرفتم شیوسپرم گفت ترند نشه؟😂

باز بگین چرا رو شخصیت خودم کراش می زنم،😂😂

سیسی ها یه خبر خوب دارم براتون ولی بتون نمیگم فعلن🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط