پُر شدیم از انواع و اقسام برنامه ها و گوشیهـآی هوشمند ..

پُر شدیم از انواع و اقسام برنامه ها و گوشیهـآی هوشمند ..
همینایی که شدن نماینده ی تمام دوستهـا و دوستیهـا و شیرینی ِ اون چای عصرونه و بحثهای دل چسبیکهـ بهونه ای میشد واسه خندیدن کنار هم ..
تموم اوقات فراقت شده خوندن پستهـای جدایی و غافل از آدمایی که میخوان کنارمون باشن ..
طعنه .. تیکه و پست و متنِ طعنه آمیز ..
عشق ها و دوستیایی که بندن به دیر و زود جواب دادنِ پیامهـا .. دروغین!
خوندن متنایی از موضوعات ِ عاشقانه ابتدایی و تکراری که حتی نمیتونی به ظاهر ازشون تعریف کنی .. !
اوج ناراحتی و دعواها شده آواتار های تکست دار با یه لبخند طعنه دار .. :) .. یا هم last seen recently .. !
دیگه هیچ‌کس بلد نیست حرف بزنه! برای تمامِ حسهـا استیکر ساختن!

کسی نمیگه دوستت دارم! آخه اینجا پره از قلبای رنگی رنگی ..

کسی به کسی زنگ نمیزنه! سر نمیزنه .. آخه چندتا کلمـه تایپ کردن راحت تره!
دیدگاه ها (۳)

کانال رمان درام و بلندپرازتوhttps://telegram.me/por_az_to

کانال رمان درام و بلندپرازتوhttps://telegram.me/por_az_to

- دوسم داری؟- چی؟- هیچی، این رو خوب می دونم که هیچ وقت نباید...

کانال رمان درام و بلندپرازتوhttps://telegram.me/por_az_to

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط