تو را چیدم.....

تو را چیدم.....
دستهایم بوی زندگی گرفت.♡♡♡
دیدگاه ها (۵)

ﺳﺮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﻫﺎ ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﻣﯿﺪﻥ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﻮﺩﻡ..... ...

یه روزی با تو ستاره رو چیدم🙂🙂سریال: کیمیای روح

!(:🌱زندگی بوی خوش نسترن استبوی یاسی است که گل کرده به دیوارن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط