۲۰ سال بعد،

۲۰ سال بعد،
بابت کارهایی که نکرده ای
بیشتر افسوس میخوری
تابابت کارهایی که کرده ای...
پس تسلیم نشو،
فکر حرف مردم رانکن،
بگرد، آرزو کن،کشف کن
وهرآنچه بکن که دلت میخواهد...

#مارک_تواین
دیدگاه ها (۴)

😍

خب گل پسرا روزتون مبارک امیدوارم آرزوهاتون آرزو نمونن❤🫴🏻http...

𝐰𝐞𝐫𝐞𝐰𝐨𝐥𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐮𝐦𝐚𝐧𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 : 𝟏𝐩𝐚𝐫𝐭 : 𝟑𝟒دخترک با تمام تلاشش بل...

my favorite bully. p3

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط