این نامه کوچکترین و نگیر ترین عضو هیئت امام حسن واسم نوشت

این نامه کوچکترین و نگیر ترین عضو هیئت امام حسن واسم نوشته 🤭😅
دیدگاه ها (۰)

🥰🤩

خدایا من بهت اعتماد دارم بچین هر آنچه به صلاح من است

تمام احساس زیبای من

عاشقانه

مظلومانه ترین نامه ی بی پاسخ دنیا😭🖤

🎥 امام حسن(ع) صلح نکرد! آتش بس در شرایط اضطرار بود. کسی نیام...

🏴 ثواب همراهی و شهادت در راه امام حسین علیه‌السلام در نامه ع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط