بچه ها من دو تا اوسی ی دیگه هم دارم ایکونو و کاسومی بعدا
بچه ها من دو تا اوسی ی دیگه هم دارم ایکونو و کاسومی بعدا عکساشون و مشخصاتشون و گذشته شونو میزارم و اوبانایم یه اوسی داره که خواهر دقولو ی سومی هست اون ۳ تا اوسی داره منم ۳ تا دارم بعدا همه چیز رو با جزئیات میگم و از این به بعد بیشتر اوسی میزارم کمتر انیمه بیشتر پیجمو راجبع اوسی هام و اوسی های اوبانایم و بیس میکنم شبتون بخیر
- ۳.۲k
- ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط