بازشب اومد شب اومد شب.......
بازشب اومد شب اومد شب.......
سلام.برهمگی دوستان عزیزترازجان
شبتون بخیر خسته نباشید
این گل هم تقدیم شمابزرگواران
توجه
دوستانی که برگ نوشته میخوان اینجا تاساعت 1بامداد یک دونه اسم (فارسی) کامنت کنید
بعدمینویسم
توجه
موقعی که پست میزارم اسم درخواستی کامنت نکیدچون اون موقع فرصت خوندن ندارم
بعدش میخونم اون موقع هم کاررا تعطیل کردم
درضمن امشب شب آخر برگ نویسی هستش بعدش درخواست نکید من شرمنده میشم
فعلا خدانگهدار
95/8/4
23:15
سلام.برهمگی دوستان عزیزترازجان
شبتون بخیر خسته نباشید
این گل هم تقدیم شمابزرگواران
توجه
دوستانی که برگ نوشته میخوان اینجا تاساعت 1بامداد یک دونه اسم (فارسی) کامنت کنید
بعدمینویسم
توجه
موقعی که پست میزارم اسم درخواستی کامنت نکیدچون اون موقع فرصت خوندن ندارم
بعدش میخونم اون موقع هم کاررا تعطیل کردم
درضمن امشب شب آخر برگ نویسی هستش بعدش درخواست نکید من شرمنده میشم
فعلا خدانگهدار
95/8/4
23:15
- ۱.۲k
- ۰۴ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط