خانواده محترم این چ وعضشه

خانواده محترم این چ وعضشه
ممنی ک مسافرته
ببی ک اصلا همیشه نیستش اصلا تا حالا باش حرف نزدم
داداشاهم ک غیب شدن
ی آجیم دارم منو نمی‌شناسه
چه وعضشه خدایی
دیدگاه ها (۴۴)

خسته شدم چرا خلوته « یکی بیاد بحرفیم»

اکسو در. ماه رمضان شیومین عین اینا شده ک میگن خانم خجالت ر...

دو عدد عشق چانبک

از سمت راست من دختر داییم دختر خالم و دختر داییم

نومیدی

نومیدی

۱۶خرداد، خداروشکر اسنپی ک اوردمون از اینا نبود ک پرحرفی کنه ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط