خانواده محترم این چ وعضشه
خانواده محترم این چ وعضشه
ممنی ک مسافرته
ببی ک اصلا همیشه نیستش اصلا تا حالا باش حرف نزدم
داداشاهم ک غیب شدن
ی آجیم دارم منو نمیشناسه
چه وعضشه خدایی
ممنی ک مسافرته
ببی ک اصلا همیشه نیستش اصلا تا حالا باش حرف نزدم
داداشاهم ک غیب شدن
ی آجیم دارم منو نمیشناسه
چه وعضشه خدایی
- ۲.۰k
- ۰۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۴۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط