×مجبورممم واسهه اینکهه شبا فکر نکنم بادیاسپام بخوابم ×

×مجبورممم واسهه اینکهه شبا فکر نکنم بادیاسپام بخوابم ×
دیدگاه ها (۹)

راستهههع؟؟؟؟؟

××××× تنهایی من اتفاق تازیی نیست ××××

والا

عوضی می خوام بخوابم شبا ولم کن😭#لایک_بازنشر_یادت_نره♥️

ولی مامان تو نفهمیدی چقدر شبا قبل از اینکه بخوابم گریه کردم

+استایل مهمه یا قد؟ #💔 -اومممم. کسی که نزاره شبا با ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط