دوستان می خوام تغیر ورژن بدم
دوستان می خوام تغیر ورژن بدم
آخه عکس از گوربه کوچولوی الستوریا اصلا نیست برای همین نمیتونم عکس بسازم
برای همین میخوام هم پیشی کوچولو الستوریا باشم
هم اون الستوریای گربه ای ی صورتی
یعنی من دو ورژن دارم اما از زبون پیشی کوچولو الستوریا صحبت میکنم
میوووووو
انشالا اینطوری بتونم بیشتر فعالیت کنم
میووووووووو
آخه عکس از گوربه کوچولوی الستوریا اصلا نیست برای همین نمیتونم عکس بسازم
برای همین میخوام هم پیشی کوچولو الستوریا باشم
هم اون الستوریای گربه ای ی صورتی
یعنی من دو ورژن دارم اما از زبون پیشی کوچولو الستوریا صحبت میکنم
میوووووو
انشالا اینطوری بتونم بیشتر فعالیت کنم
میووووووووو
- ۸۹۷
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط