از نظر روانشناسا فقط کسانی میتونند قلب شما بشکند و بهتون
از نظر روانشناسا فقط کسانی میتونند قلب شما بشکند و بهتون اسیب بزنند که شما از صمیم قلب دوستشون داشته باشید.
بقیه فقط شمارو عصبانی میکنند.
#خاص
بقیه فقط شمارو عصبانی میکنند.
#خاص
- ۲.۱k
- ۰۴ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط