🔻 اگه تنها دعایی که هر روز میکنی "خدایا شکرت " باشه، همین
🔻 اگه تنها دعایی که هر روز میکنی "خدایا شکرت " باشه، همین کافیه!
خدا را شکر کنیم،
برای چیزهایی که داده و قدر نمیدانیم
و برای چیزهایی که گرفته و حکمتش را نمیدانیم
خدایا بابت همه چی شکرت❤ ️🙏
🆔
خدا را شکر کنیم،
برای چیزهایی که داده و قدر نمیدانیم
و برای چیزهایی که گرفته و حکمتش را نمیدانیم
خدایا بابت همه چی شکرت❤ ️🙏
🆔
- ۱.۷k
- ۰۱ آبان ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط