سلاااااااااااااامممممم من اومدمممممممممم

سلاااااااااااااامممممم من اومدمممممممممم
یوهوووووووووو
میدونم دلتون برام تنگ شده بود ;-)
خخخ
دیدگاه ها (۵)

بهترین بهترین منعاشق این شعرم از فریدون مشیری:-)

سس بود زندگی با طعم تلخ و تندیک اره در دهان با ریتم های کند....

جای همگی خالی خیلی خوش گذشت;-)

دلتون برام تنگ نشده؟

دلتون برام تنگ نشده بود؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط