سلام اول اینکه جواب نظرتون رو زیر همین پست دادم ولی ، نمی
سلام اول اینکه جواب نظرتون رو زیر همین پست دادم ولی ، نمی دونم چرا ارسال نکردند و زحمتم رو به حدر دادند مجبور شدم این گونه رفتار و عمل کنم ؟!اگه شما ایرانی هستید با توجه به نظری که دادید متأسفانه ایرانی هستید واقعا خیلی غیرت دارید اونم از نوع فوق العاده اش ! چون این افغانی نمک نشناس از اینکه صیهونیست های غاصب ملعون با هدایت ترامپ روانی جلاد جهان خوار به ایران عزیزم حمله و این دشمنان جنگ نابرابر دیگری به کشور عزیزم ایران با گستاخی تموم تحمیل کردند ! در حال خوشحالی هستش اون وقت شما بی وجدان البته وطن فروش از امثال این افغانی های نمک نشناس طرفداری می کنید ؟! به چه قیمتی ؟! به قیمت حراج کردن هویت ملی تون ؟! شما که بخاطر....حاضر شدید هویت ملی تون حراج و به امثال این افغانی های نمک نشناس بفروشید اینا که سال ها در ایران عزیزم زندگی می کردند و امکانات رفاهی از جمله دادن یارانه بی حد و اندازه ! دادن مالیات صفر ! دوا و درمون شون رایگان ! دانش آموزان شون هم از همه نظر در رفاه بودند ! که باید خرج مردم مظلوم خودمون می کردیم ! اما ، بعضی یا شایدم بیشترشون نمک خوردند و نمکدون شکستند یعنی به جون هم وطنان ستمدیده افتادند از دزدی و غارت اموال شون گرفته ! تا گروگانگیری ! تعدادی از هم وطنان عزیز رو بی رحمانه به قتل رسوندند ! جنایت بزرگی جاسوس موساد یعنی نوکران حلقه به گوش صیهونیست های ملعون و ترامپ جنایت کار و دوستان شوم و هم پیمانان پلیدشون شدند ! و باعث شدند تعدادی از فرماندهان عالی رتبه و دانشمندان زحمت کش و حافظان امنیت و سربازان بی گناه و تعدادی از هم وطنانم رو با دستان کثیف شون بی رحمانه به شهادت برسونند و پرپر کنند ! اون وقت شما وطن فروش بی وجدان آشکارا ازشون حمایت می کنید ؟! ای کاش کمی غیرت این هم وطن شریفی که پرچم مقدس ایران عزیزم رو در نظر زیباشون که داده بودند به اهتزاز در اوردند داشتید ! آره یکپارچه نبودند اما ، تعداد زیادی نمک نشناسان افغانی بر علیه ایران عزیزم اقدامات شومی انجام دادند اگه خبر ندارید تو صفحه ام انواع جنایت هاشون گذاشتم ! واقعا آفرین به غیرت شما و امثال و هم نظران شما ! آره حلال کنید از اینکه به مردم ایران عزیزم ظلم کردید ! آره حلال کنید از اینکه اموال مردم رو دزدیدید ! آره حلال کنید از اینکه مردم زجر دیده رو به قتل رسوندید ! آره حلال کنید از اینکه بر علیه ایران عزیرم خیانت کردید ! آره حلال کنید از اینکه جاسوس موساد از آب دراومدید ! در ضمن من نه تنها شما و هم نظران شما ایرانی نمی دونم بلکه خائن و وطن فروش تشریف دارید والسلام
- ۵۶
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط