مسئولین دلسوز! نقض فاحش اتفاق افتاده.
مسئولین دلسوز! نقض فاحش اتفاق افتاده.
این نقض ها ممکنه باز هم اتفاق بیفته.
پس این تفاهم به چه درد میخوره؟!
تضمینش کجاست؟!
آقایون بالا این کشور نباید "لبنان شدن" رو تجربه کنه که هر ساعت بخوان بزنن و بعد بگن مذاکره و باز ....
بابا مرگ یکبار شیون یکبار!
این نقض ها ممکنه باز هم اتفاق بیفته.
پس این تفاهم به چه درد میخوره؟!
تضمینش کجاست؟!
آقایون بالا این کشور نباید "لبنان شدن" رو تجربه کنه که هر ساعت بخوان بزنن و بعد بگن مذاکره و باز ....
بابا مرگ یکبار شیون یکبار!
- ۲۹۷
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط