طرفم ازم پرسیدمن خوشگلم ؟؟ گفتم نه..گفت دوستم داری ؟؟ گفت
طرفم ازم پرسیدمن خوشگلم ؟؟ گفتم نه..گفت دوستم داری ؟؟ گفتم نوچ ..!!گفت اگه بمیرم چی؟ برام گریه میکنی ؟؟ گفتم اصلا ...!!چشاش پر از اشک شد و هیچی نگفت...رفتم بغلش کردم وگفتم:تو خوشکل نیستی زیباترین هستی.تو رو دوست ندارم چون عاشقتـــــم.اگه تو بمیری برات گریه نمیکنم چون اون موقع منم نیسم
- ۹.۱k
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط