دِل دَرد گـِـرفتمْ اصَـنْಥ_ಥ

دِل دَرد گـِـرفتمْ اصَـنْಥ_ಥ
دیدگاه ها (۱۳)

┗(^0^)┓

(^_^)

:(

خدا جون فردا اربعین آقام حسینه.میخوام دعا کنم.....نه برای خو...

پرسید ؛ وقتی ناراحت میشی با کی درد دل میکنی ؟ گفتم ؛ راستش م...

درد و دل کنید

شایع : درد دل عنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط