به خاطر ۶ میلیارد دلار، کشور را فروختیم!
به خاطر ۶ میلیارد دلار، کشور را فروختیم!
🔹 محمدرضا یزدیزاده: دولت نمیتواند بازار ارز را برای ۴ درصد مردم که صاحب دلار هستند رها کند، چون منافع این ۴ درصد، غارت ۹۶ درصد مابقی مردم است.
به خاطر ۶ میلیارد دلار، کشور را فروختیم!
🔹 محمدرضا یزدیزاده: دولت نمیتواند بازار ارز را برای ۴ درصد مردم که صاحب دلار هستند رها کند، چون منافع این ۴ درصد، غارت ۹۶ درصد مابقی مردم است.
🔹الان خودمان را در مذاکرات بابت آزادسازی ۶ میلیارد دلار میکشیم و مملکت را دارند میفروشند تا این پول برگردد، چه کسانی؟ همانها که اجازه دادند ۱۰۰ میلیارد دلار به کشور بازنگردد.
🔹 محمدرضا یزدیزاده: دولت نمیتواند بازار ارز را برای ۴ درصد مردم که صاحب دلار هستند رها کند، چون منافع این ۴ درصد، غارت ۹۶ درصد مابقی مردم است.
به خاطر ۶ میلیارد دلار، کشور را فروختیم!
🔹 محمدرضا یزدیزاده: دولت نمیتواند بازار ارز را برای ۴ درصد مردم که صاحب دلار هستند رها کند، چون منافع این ۴ درصد، غارت ۹۶ درصد مابقی مردم است.
🔹الان خودمان را در مذاکرات بابت آزادسازی ۶ میلیارد دلار میکشیم و مملکت را دارند میفروشند تا این پول برگردد، چه کسانی؟ همانها که اجازه دادند ۱۰۰ میلیارد دلار به کشور بازنگردد.
- ۱۵۶
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط