یادت را از من نگیر.........
یادت را از من نگیر.........
بگذار من هم مثل سهراب بگویم:
دلخوشی ها کم نیست!!
بگذار من هم مثل سهراب بگویم:
دلخوشی ها کم نیست!!
- ۴۲۶
- ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط