عراقچی از اون بچه هایی بوده که هرچی میزدی شون میگفتن "هیچ

عراقچی از اون بچه هایی بوده که هرچی میزدی شون میگفتن "هیچم درد نداشت!"

#ماستمالی_فاحش
دیدگاه ها (۵)

عراقچی: هنوز تا نقض فاحش و اساسی برجام فاصله داریم!کنگره آمر...

مدیرعامل سایپا گفته پراید مطلوب فقراست.!زین پس به جای واژه غ...

قوم لوط

۳۰تایییی شدم

هرچی درد و بلا داری بخوره تو سر اون🥰

جهت یاداوری: اون هیچوقت دوستت نداشت بچه جون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط