چرا سین و لایک ریخته؟

چرا سین و لایک ریخته؟
نت بین المللی شده همه رفتین!پ
چراااااا؟
دیدگاه ها (۰)

خب باشه توی کامنت ها هر چی دوست دارین بگین بزارم!؟

بعد یک مدت طولانی برگشتمخوی امتحان ها تازه پری روز تمام شد ۸...

بچه ها امتحانام شروع شدهنهمممممممقول می‌دم بعدش هر چی دوس دا...

در انتظار نت بین المللی و اینستاگرام. ودوستانم..

ابری با احتمال بارش نت بین المللی😔💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط