+ هرچی افتخار دارن بگو شانسی بوده

+ هرچی افتخار دارن بگو شانسی بوده
_ نمیگن اوسکلم؟
+ مگه نیستی؟ :)
دیدگاه ها (۱)

علی پروین در کنار ویترین یک مغازه در میدان منیریه 😂

فوری🚨 باشگاه استقلال در اقدامی انسان دوستانه، یکی از جام های...

به افتخار هرچی لره

اینم عروسی شهر بنده ملایر

بگو مگه دوسم نداشتی!؟:) 💔#بگو.مگه.دوسم.نداشتی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط