مغزمو اَو آوید..الخدایا الزِ الگرما الپختیم الوژدانن الخو

مغزمو اَو آوید..الخدایا الزِ الگرما الپختیم الوژدانن الخودت الگرمت النی؟
دیدگاه ها (۲)

💩 💩 💩 😒 😒 😎 😎

دمته بنه😒 😒

کردمس واگی..😒 😒

چن دفه بگوم دس ب وسایل شصخی مو نزنین؟ها؟ حالا تکلیف شکست عقش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط