T_T

T_T
دیدگاه ها (۷)

" ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ " ﺗﺎﻭﺍﻥ ﻫﻤﻪ " ﻧﻪ " ﻫﺎﯾﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﮕﻔﺘﻢ ﺗﺎ ﺩﻝ ﮐﺴﯽ ﻧﺸﮑﻨ...

بزا بره به دركخخخخخخ

خلاصه تولدم يادتوووون بره واي بحالتونمخصوصااا بعضيا

اكه صاحب عكس شناختيد،،،،كامنتجايزه داره

((T_T))

پس زمینه ( T_T)\(^-^ )

سوال پست:🫠 مورد علاقه ترین استیکر چیه ؟؟؟( ̄q ̄)zzz\(^_^)/\(^o...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط