خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت..
خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت..
دستم از ضعف دریغا به گریبان نرسید..!😔
دستم از ضعف دریغا به گریبان نرسید..!😔
- ۱.۴k
- ۲۵ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط