چراآخه شمابگین چرا.سه سال نشستیم پای تلوزیون حریم سلطان ن
چراآخه شمابگین چرا.سه سال نشستیم پای تلوزیون حریم سلطان نگاه کردیم درحالی که بیشترش بلف ترکابود.چراماکه بزرگترین تمدن وامپراطوری دنیاروداشتیم.نمیایم تاریخمونوبه رخ دنیابکشیم.درودبرکوروش هخامنش درودبرآریایی....
- ۶۳۵
- ۰۸ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط