چراآخه شمابگین چرا.سه سال نشستیم پای تلوزیون حریم سلطان ن

چراآخه شمابگین چرا.سه سال نشستیم پای تلوزیون حریم سلطان نگاه کردیم درحالی که بیشترش بلف ترکابود.چراماکه بزرگترین تمدن وامپراطوری دنیاروداشتیم.نمیایم تاریخمونوبه رخ دنیابکشیم.درودبرکوروش هخامنش درودبرآریایی....
دیدگاه ها (۶)

نظرتوبگو

راستشوبگو.چه حسی پیدامیکردی

.

بخواب کوروش بخواب شاه جهان بخواب امپراتور.بیدارشی که چی.اینج...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط