من نمیگویم کسی « بی درد » نیست....
من نمیگویم کسی « بی درد » نیست....
لیک می گویم که فصل سوختن،
آب را هم می توان آموختن...
« خنده ها »
را می توان تقسیم کرد
گریه ها را می توان
« ترمیم » کرد...
گر خطر می بارد از این فصل سرد
دوستی را باید اول « بیمه » کرد...
« عشق »
با لبخند مردم،زنده است
زندگی هم با
« تبسم »
زنده است🌹
لیک می گویم که فصل سوختن،
آب را هم می توان آموختن...
« خنده ها »
را می توان تقسیم کرد
گریه ها را می توان
« ترمیم » کرد...
گر خطر می بارد از این فصل سرد
دوستی را باید اول « بیمه » کرد...
« عشق »
با لبخند مردم،زنده است
زندگی هم با
« تبسم »
زنده است🌹
- ۱۱۶
- ۰۳ مهر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط