اولن شعور تو کمتر از منه چون که نمیخوای بفهمی من از اسکلا

اولن شعور تو کمتر از منه چون که نمیخوای بفهمی من از اسکلایی مثل تو کپی نمیکنم
اگه هم کپی کنم اجازه میگیرم نصف کسایی که دارن اینو میخونن میدونن من از کسی بدون اجازه کپی نمیکنم
دیدگاه ها (۳)

اگه این حق نیست پس چیه

یکی منو جمع کنه🤣🤣🤣

میتسوری و اوبانایساخت خودمچطوره

بچه های گلم من اصلا کپی نمیکنم من هرچی ویدیو می زارم از گوگل...

بابایی جونم...اجازه میدی من فدای لبخندت بشم؟من اولین باری که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط