اگر که همه کفشا مال من بود انقدر روش فکر میکردم کدومو بپو
اگر که همه کفشا مال من بود انقدر روش فکر میکردم کدومو بپوشم که آخرش راهیه بیمارستان میشدم بعدشم تصمیم میگیرم اونا رو دست نزنم و با دمپایی برم اینور اونور این واقعا خیلی بهترع:-(
- ۱.۱k
- ۲۲ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط