چقدر ببخت خانم دلشاد رو انداختم عقب ،😅😅😅😅

چقدر ببخت خانم دلشاد رو انداختم عقب ،😅😅😅😅
دیدگاه ها (۰)

لایک

🌼چقدر آرامش بخش استآرامش بخشيدن به دوستانوچقدر شادی بخش استد...

خودم رو به در و دیوار میزدم ویزیت مطبم را رایگان کردم

🚩 کف خیابون🧕این خانم رو یادتونه؟!اوایل جنگ اومده بود ایران و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط