کاش فقط یک نفر بود که وقتی بغض میکردم ، بغلم میکرد و میگف
کاش فقط یک نفر بود که وقتی بغض میکردم ، بغلم میکرد و میگفت گریه کنی میکشمتا …
.
.
- ۲.۴k
- ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط