(:

(:
دیدگاه ها (۱۱)

(:

عشقه اجیشه قوربونت بشم♡♡♡

واییییی میخوام فرداگوشی ببرم ولی ازاین صبحانی عن میترسم

ازبیکاری چ کاراک نکردم خخخ

«دیگر نه «مقاومت» صرف، که «مهندسیِ نظمِ نوین»؛ وقتی ایران در...

«دیگر نه «مقاومت» صرف، که «مهندسیِ نظمِ نوین»؛ وقتی ایران در...

اهنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط