زندگی..

زندگی..
جانم !؟
اگه لجم بگیره !!
دنیاتو لجن میگیره !!!!!
دیدگاه ها (۱)

هه :-(

...

الزایمر ندارم ...:-(

دوستان لطفا این اجی گل منو لایک و دنبال کنیید باشه ؟! راستی ...

گیرنده میگیرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط