@mchakavak
@mchakavak
همه ی اتفاق های خوب
گم شده اند
در ازدحام نبودنت ...
می شود کسی
بگردد و بگردد،
دست یکی از آن ها را بگیرد و
تا سر کوچه مان بیاورد
و اتفاقی
آن اتفاق خوب
تو باشی !؟
همه ی اتفاق های خوب
گم شده اند
در ازدحام نبودنت ...
می شود کسی
بگردد و بگردد،
دست یکی از آن ها را بگیرد و
تا سر کوچه مان بیاورد
و اتفاقی
آن اتفاق خوب
تو باشی !؟
- ۴۹۶
- ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط