تابلوی زیبا

تابلوی زیبا
دیدگاه ها (۳)

دریاچه گهر، لرستان، خرداد92

،،،،،

آلبا

تلألو عشق

تابلوی خوشبخت خانوادگی رومن فراموش کردم

*یک تابلوی ایرانی پس از ۴۰ سال دوباره نقاشی شد*🟢عصام خازم، ه...

خدایی چرا..؟🤡🌱مام تنمون میخاره ها..🌝🌱* رو تابلوی نایتمر نوشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط