...

...
دیدگاه ها (۱)

...

...

...

به اصلاح طلبان رأی نمی دهیم... چون مایه ننگ و سرکوبگر استعدا...

یادتونه بعد از وصل شدن نت دویست هزار نفر سر عقل اومدن؟ الانم...

چرا ایرانی جماعت باخت نمیده ؟؟ هه☠🥶

به به ☠🥶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط