بله گرفتاریم ... چون خدارو فراموش میکنیم ....

بله گرفتاریم ... چون خدارو فراموش میکنیم ....
دیدگاه ها (۱)

وخدا همیشه هست.....!

ببخشش🙇 😌 ✋

خداااااا

گرفتاریم ما از دست این هجران طولانی...00:33

ما رو روبیکا دنبال کنید:rubika.ir/@baghiiyatallah11____313

خدارو شکر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط