فرشته ی آسمونی من دنیا بی توبرام بی ارزش وصفایی نداره دست
فرشته ی آسمونی من دنیا بی توبرام بی ارزش وصفایی نداره دست منم بگیر ببر پیش خودت به آسمونها که این دنیا واسم تیره وتاره 😭💔🖤
- ۲۱۰
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط