برام هیچ حسی شبیه تو نیست...

برام هیچ حسی شبیه تو نیست...
دیدگاه ها (۶)

خخخ

خخخ

-_-

نمیدانی...کنار تو بودن چه لذتی دارد.

تو آه شدی برام.. یه حس تلخ شبیه دلتنگی...

واسه اونایی که مایکی رو از نزدیک ندیدن عالیه ولی خب من که تو...

شبیه نیست خودشه🤣سریال: دلباخته تو شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط